Kom på besök

Det är svårt att beskriva skolan med ord och bild, hur mycket vi än försöker. Därför bjuder vi gärna in dig och ditt barn att besöka skolan så själva får uppleva den.

Varje år i januari är det skolval för blivande förskoleklassare. Vi brukar då ha öppet hus på en lördag i slutet av månaden. Även äldre elever som vill byta skola är välkomna då att komma och titta.

Nästa tillfälle för öppet hus är den 20 januari mellan 10 till 14.

Under läsåret är man alltid välkommen på ett enskilt besök. Det brukar ske någon gång efter kl 14.30-17.00. Ring eller smsa till rektorn på 0735455424 eller maila filippa@vallentunaims.se och boka tid.

Address hittar du på vår kontaktsida.

Bild på ett barn som sitter på en matta och väljer ut bokstäver ur en låda som denne fäster på ett anteckningsblock. Bild på ett barn som ser på en karta över Nordamerika. På ett bord i bakgrunden finns böckor och pussel om geografi. Bild på två barn som sitter vid ett skrivbord. En läser i en bok och en annan antecknar.